τέλη για το 2011
+20
asierios
giorgos540
E36-Hartge
bmw3mpack
Τσιταχ
lee
bomberman
kefalismos
basilhs grammenos
giorgos320d
swartz
individual
Tolis e36
tzimakos
DJC BMW
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
mertz
Bmw_E30
makinen
dimisgr
24 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 4
Σελίδα 1 από 4 • 1, 2, 3, 4
τέλη για το 2011
καλησπέρα παιδιά σήμερα διάβασα στο troktiko.....
Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, για αυτοκίνητα που μπαίνουν για πρώτη φορά
σε κυκλοφορία από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με
τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων...
Στην περίπτωση αυτή, θα φορολογούνται πολύ ευνοϊκά ή και θα απαλλάσσονται
όσα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά
χιλιόμετρο, ασχέτως από την τεχνολογία του αυτοκινήτου (υβριδικό ή μη)
αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες (κυβισμός κλπ).
Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, προτείνεται να ισχύσει η
παλαιά κλιμάκωση του 2008 -προ των αλλαγών Σουφλιά- προσαυξημένων κατά
7% ως 20%.
Στην περίπτωση αυτή, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα
διαμορφωθούν κατά προσέγγιση ως εξής:
Κυβισμός Τέλη 2008 Τέλη 2011
έως 300 κ.εκ. 15 ευρώ 18 ευρώ
301-785 κ.εκ. 38 ευρώ 40 ευρώ
786-1.357 κ.εκ. 93 ευρώ 100 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ. 168 ευρώ 180 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ. 372 ευρώ 400 ευρώ
2.358 και άνω 483 ευρώ 550 ευρώ
Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, για αυτοκίνητα που μπαίνουν για πρώτη φορά
σε κυκλοφορία από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με
τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων...
Στην περίπτωση αυτή, θα φορολογούνται πολύ ευνοϊκά ή και θα απαλλάσσονται
όσα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά
χιλιόμετρο, ασχέτως από την τεχνολογία του αυτοκινήτου (υβριδικό ή μη)
αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες (κυβισμός κλπ).
Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, προτείνεται να ισχύσει η
παλαιά κλιμάκωση του 2008 -προ των αλλαγών Σουφλιά- προσαυξημένων κατά
7% ως 20%.
Στην περίπτωση αυτή, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα
διαμορφωθούν κατά προσέγγιση ως εξής:
Κυβισμός Τέλη 2008 Τέλη 2011
έως 300 κ.εκ. 15 ευρώ 18 ευρώ
301-785 κ.εκ. 38 ευρώ 40 ευρώ
786-1.357 κ.εκ. 93 ευρώ 100 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ. 168 ευρώ 180 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ. 372 ευρώ 400 ευρώ
2.358 και άνω 483 ευρώ 550 ευρώ
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Καλο ακουγεται....εεεε???
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: τέλη για το 2011
Φυσικά και ακούγετε καλό αν σκεφτείς ότι πέρσι το σήμα για το 30άρι ήθελε 350ε......180...έστω καλά είναι :P
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Απ: τέλη για το 2011
makinen έγραψε:Καλο ακουγεται....εεεε???
Καλο ακουγεται... πολυ καλο μαλλον - σε συγκριση με τα 750 που πληρωσα φετος...
...αλλα αμφιβαλω οτι θα ισχυσει αυτο - δεν μπορει, κατι θα σκεφτουν για να τα αυξησουν... τοσο καιρο εχουν... και μετα θα αρχισουν παλι τα παραμυθια περι μεγαλης αναγκς κλπ...
mertz- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 271
Ηλικία : 112
Τόπος : Ουγκ....
Μοντέλο BMW : E34
Απ: τέλη για το 2011
Ναι οντως καλο ειναι αφου αρχισα να σκεφτομαι για μετατροπη.Τωρα θα ειμαστε απλα!!
Απ: τέλη για το 2011
πηγή το πρώτο θέμα.....
Τέλη "πολλών ταχυτήτων" για παλαιά και νέα αυτοκίνητα σχεδιάζει να
επιβάλει η κυβέρνηση από το 2011.
Τις αλλαγές που θα επέλθουν εξέτασαν σε μαραθώνια σύσκεψη που είχαν το
βράδυ της Τετάρτης ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Παπακωνσταντίνου και η
υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, σε συνεργασία με υπηρεσιακούς
παράγοντες των δύο υπουργείων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ως επικρατέστερη μεταξύ των εισηγήσεων που
έπεσαν στο τραπέζι των συζητήσεων για τα νέα τέλη, φέρεται η πρόταση
για καθιέρωση δύο διαφορετικών … "τιμοκαταλόγων", ανάλογα με το πότε
ταξινομήθηκε κάθε αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, για αυτοκίνητα που μπαίνουν για πρώτη φορά
σε κυκλοφορία από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με
τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων.
Στην περίπτωση αυτή, θα φορολογούνται πολύ ευνοϊκά ή και θα
απαλλάσσονται όσα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξείδιο του
άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ασχέτως από την τεχνολογία του αυτοκινήτου
(υβριδικό ή μη) αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες
(κυβισμός κλπ).
Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, προτείνεται να
ισχύσει η παλαιά κλιμάκωση του 2008 -προ των αλλαγών Σουφλιά-
προσαυξημένων κατά 7% ως 20%.
Στην περίπτωση αυτή, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν κατά
προσέγγιση ως εξής:
Τέλη "πολλών ταχυτήτων" για παλαιά και νέα αυτοκίνητα σχεδιάζει να
επιβάλει η κυβέρνηση από το 2011.
Τις αλλαγές που θα επέλθουν εξέτασαν σε μαραθώνια σύσκεψη που είχαν το
βράδυ της Τετάρτης ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Παπακωνσταντίνου και η
υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, σε συνεργασία με υπηρεσιακούς
παράγοντες των δύο υπουργείων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ως επικρατέστερη μεταξύ των εισηγήσεων που
έπεσαν στο τραπέζι των συζητήσεων για τα νέα τέλη, φέρεται η πρόταση
για καθιέρωση δύο διαφορετικών … "τιμοκαταλόγων", ανάλογα με το πότε
ταξινομήθηκε κάθε αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, για αυτοκίνητα που μπαίνουν για πρώτη φορά
σε κυκλοφορία από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με
τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων.
Στην περίπτωση αυτή, θα φορολογούνται πολύ ευνοϊκά ή και θα
απαλλάσσονται όσα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξείδιο του
άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ασχέτως από την τεχνολογία του αυτοκινήτου
(υβριδικό ή μη) αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες
(κυβισμός κλπ).
Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, προτείνεται να
ισχύσει η παλαιά κλιμάκωση του 2008 -προ των αλλαγών Σουφλιά-
προσαυξημένων κατά 7% ως 20%.
Στην περίπτωση αυτή, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν κατά
προσέγγιση ως εξής:
Κυβισμός | Τέλη 2008 | Τέλη 2011 |
έως 300 κ.εκ. | 15 ευρώ | 18 ευρώ |
301-785 κ.εκ. | 38 ευρώ | 40 ευρώ |
786-1.357 κ.εκ. | 93 ευρώ | 100 ευρώ |
1.358-1.928 κ.εκ. | 168 ευρώ | 180 ευρώ |
1.929-2.357 κ.εκ. | 372 ευρώ | 400 ευρώ |
2.358 και άνω | 483 ευρώ | 550 ευρώ |
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Αυτά φαίνεται ότι θα είναι τα νέα τέλη κυκλοφορίας αφού οι ειδικοί των υπουργείων Περιβάλλοντος και Οικονομικών έβαλαν κάτω ημερομηνίες ταξινόμησης, κυβικά, εκπομπές ρύπων και αποφάσισαν ότι τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να υπολογίζονται με κύριο γνώμονα την ημερομηνία που έχει ταξινομηθεί το αυτοκίνητο.
Έτσι, για τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων που αυτά θα παράγουν. Με αυτό το καθεστώς θα φορολογούνται με ευνοϊκότερους όρους ή ακόμη και θα απαλλάσσονται όσα οχήματα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ασχέτως αν το όχημα είναι υβριδικής τεχνολογίας, αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες. Για όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη, θα ισχύσει το σύστημα του 2008 (προ Σουφλιά) προσαυξημένο κατά 7% ως 20%.
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Απ: τέλη για το 2011
τουλάχιστον άλλο το 250άρι και άλλο το 180άρι.Θα είναι ένα μικρό ''ουφ''
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2011
- Κώδικας:
http://www.gocar.gr/news/feed/3799,Ta_nea_telh_kykloforias_gia_to_2011.html
Απ: τέλη για το 2011
Τα νέα τέλη βάση CO2 θα ισχύουν από 01/11/2010
30 Σεπ 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Από 01/11/2010 θα τεθεί σε σε εφαρμογή το νέο σύστημα τελών κυκλοφορίας βάσει των εκπομπών CO2 αφού το υπουργείο Οικονομικών άκουσε τα αιτήματα των εισαγωγέων και εμπόρων αυτοκινήτων για την εφαρμογή των νέων τελών κυκλοφορίας (βάσει των εκπομπών CΟ2) από τον Νοέμβριο του 2010, προκειμένου το τρίμηνο που μεσολαβεί έως τον Ιανουάριο του 2011, η αγορά αυτοκινήτου να μην πέσει σε μεγαλύτερη ύφεση.
Έτσι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, τα οποία θα ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 01/11/2010 θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων, μέτρο που σύμφωνα με τις αρχικές ανακοινώσεις θα ίσχυε από 01/01/2011.
30 Σεπ 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Από 01/11/2010 θα τεθεί σε σε εφαρμογή το νέο σύστημα τελών κυκλοφορίας βάσει των εκπομπών CO2 αφού το υπουργείο Οικονομικών άκουσε τα αιτήματα των εισαγωγέων και εμπόρων αυτοκινήτων για την εφαρμογή των νέων τελών κυκλοφορίας (βάσει των εκπομπών CΟ2) από τον Νοέμβριο του 2010, προκειμένου το τρίμηνο που μεσολαβεί έως τον Ιανουάριο του 2011, η αγορά αυτοκινήτου να μην πέσει σε μεγαλύτερη ύφεση.
Έτσι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, τα οποία θα ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 01/11/2010 θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων, μέτρο που σύμφωνα με τις αρχικές ανακοινώσεις θα ίσχυε από 01/01/2011.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Προβλεψεις για τα τελη
Τσαμπα παιδευεστε - αυτοι θα μας ξεγελασουν για μια ακομα φορα και θα μας παρουν το τελευταιο σοβρακο.... και μετα θα μας χεζουν και απο κει ψηλα, λεγοντας πως ειμαστε σκατα πατριωτες και δεν θελουμε να δειξουμε κατανοηση και να στηριξουμε την πατριδα σε περιοδο αναγκης....
Μια ειναι η λυση - να μαζευτουν ολοι και να παραδωσουν τις πινακιδες.... αλλα και σ'αυτην τη περιπτωση θα γινει οπως σε ενα αρχαιο ανεκδοτο....
Ο ραβίνος, στο τέλος της λειτουργειας στη συναγωγή, αναφέρεται στους Εβραίους:
-Ανθρωποι! Κατάλαβα γιατί δεν μας χωνευουν οι ρωσοι! Δεν ξέρουμε πώς να πίνουμε βότκα. Αύριο ο καθένας μας ας φέρει ένα μπουκάλι βότκα, θα την βαλουμε ολη σε ενα καζανι - και θα μάθουμε να πίνουμε...
Ερχεται ο Αβρααμ στο σπίτι και λέει στη Σάρα: αύριο θα πρέπει να φέρω ένα μπουκάλι βοτκα - θα φερουν και ολοι οι αλλοι, θα την βαλουμε στο καζανι και θα μαθουμε να πινουμε...
Και η Σαρα του απάνταει:
-Κι εσύ, Αβραάμ, πάρε ένα μπουκάλι νερό. Ουτως ή αλλως - γεματοι καζανι με βοτκα θα ειναι - κανενας δεν θα καταλαβει την διαφορα
Συμφωνει ο Αβρααμ και παει την αλλη μερα στην συναγωη μπουκαλι με νερο αντι για βοτκα....
Ο ραββινος αφου αδειασε ολα τα μπουκαλια μεσα στο καζανι... δοκιμαζει απο εκει...
κοιταζει μετα με θλιβερο βλεμμα ολους τους εβραιους και λεει....
- Να γιατι δεν μας χωνευουν οι ρωσοι....
Ετσι ακριβως κανουμε κι εμεις... κανονιζουμε κατι - ολοι συμφωνουμε και δεν κανει κανενας τιποτα στην τελικη....
Τσαμπα παιδευεστε - αυτοι θα μας ξεγελασουν για μια ακομα φορα και θα μας παρουν το τελευταιο σοβρακο.... και μετα θα μας χεζουν και απο κει ψηλα, λεγοντας πως ειμαστε σκατα πατριωτες και δεν θελουμε να δειξουμε κατανοηση και να στηριξουμε την πατριδα σε περιοδο αναγκης....
Μια ειναι η λυση - να μαζευτουν ολοι και να παραδωσουν τις πινακιδες.... αλλα και σ'αυτην τη περιπτωση θα γινει οπως σε ενα αρχαιο ανεκδοτο....
Ο ραβίνος, στο τέλος της λειτουργειας στη συναγωγή, αναφέρεται στους Εβραίους:
-Ανθρωποι! Κατάλαβα γιατί δεν μας χωνευουν οι ρωσοι! Δεν ξέρουμε πώς να πίνουμε βότκα. Αύριο ο καθένας μας ας φέρει ένα μπουκάλι βότκα, θα την βαλουμε ολη σε ενα καζανι - και θα μάθουμε να πίνουμε...
Ερχεται ο Αβρααμ στο σπίτι και λέει στη Σάρα: αύριο θα πρέπει να φέρω ένα μπουκάλι βοτκα - θα φερουν και ολοι οι αλλοι, θα την βαλουμε στο καζανι και θα μαθουμε να πινουμε...
Και η Σαρα του απάνταει:
-Κι εσύ, Αβραάμ, πάρε ένα μπουκάλι νερό. Ουτως ή αλλως - γεματοι καζανι με βοτκα θα ειναι - κανενας δεν θα καταλαβει την διαφορα
Συμφωνει ο Αβρααμ και παει την αλλη μερα στην συναγωη μπουκαλι με νερο αντι για βοτκα....
Ο ραββινος αφου αδειασε ολα τα μπουκαλια μεσα στο καζανι... δοκιμαζει απο εκει...
κοιταζει μετα με θλιβερο βλεμμα ολους τους εβραιους και λεει....
- Να γιατι δεν μας χωνευουν οι ρωσοι....
Ετσι ακριβως κανουμε κι εμεις... κανονιζουμε κατι - ολοι συμφωνουμε και δεν κανει κανενας τιποτα στην τελικη....
mertz- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 271
Ηλικία : 112
Τόπος : Ουγκ....
Μοντέλο BMW : E34
Νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 Ευτράπελα και αδικίες
- Κώδικας:
http://www.gocar.gr/news/feed/3852,Nea_telh_kykloforias_gia_to_2011.html
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας μειώνουν το κόστος χρήσης στα 2λιτρα και τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα. Εσείς θα επωφεληθείτε ή δε θα τολμήσετε;
Τα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα που θα αγοραστούν από τον επόμενο μήνα θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα που αυτά εκπέμπουν. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει πια «τιμωρία» για τον κυβισμό, αλλά μόνο για την παλιά τεχνολογία. Είναι όμως αυτό ευκαιρία για αγορά ενός 2λιτρου μοντέλου, ή είστε επιφυλακτικοί για το μέλλον;
Ποτέ άλλωστε δε μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με τόσο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Και δεν είναι μόνο ο νέος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας, αλλά η νέα τεχνολογία που πολλά αυτοκίνητα πλέον διαθέτουν ώστε να εκπέμπουν ελάχιστους για τον κυβισμό τους ρύπους.
Έτσι ένα Audi A4 με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα των 211 ίππων που θα αγοραστεί από 1/11 θα πληρώνει τέλη μόνο 231 ευρώ το χρόνο από 600 που είναι σήμερα. Μία BMW 325 από 800 ευρώ θα πληρώνει μόνο 340 ευρώ. Για το μεγάλο SUV της Chevrolet, το Captiva, τα τέλη κυκλοφορίας από 800 ευρώ θα πέσουν στα 555.
Τα SUV ειδικότερα έχουν την τιμητική τους αφού τα δίλιτρα πλέον έχουν πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Το RAV4 πέφτει από τα 600 στα 356 ευρώ, σημαντικά λιγότερα από τα 416 που θα πληρώνει πλέον το VW Tiguan παρά τα λιγότερα κυβικά του που μέχρι τώρα το ευνοούσαν σημαντικά έναντι του Toyota. Ακόμη και το Santa Fe που τα 2,7 του λίτρα είχαν μουδιάσει τους επίδοξους αγοραστές του, με τα νέα τέλη θα επιβαρύνεται όσο τα δίλιτρα μέχρι σήμερα.
Στο Qashqai επίσης, από τα 360 ευρώ που χώριζαν σε τέλη κυκλοφορίας το 2λιτρο από το 1,6, η διαφορά είναι τώρα μόλις 124. Το τέλος ταξινόμησης δεν αποτελεί πλέον σημαντικό λόγο προτίμησης του ενός έναντι του άλλου.
Φυσικά αυτά με την προϋπόθεση ότι υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του μεγαλύτερου σε κυβισμού μοντέλου. Έτσι μάλιστα, είναι ευκαιρία, και επιτέλους μπορούμε και στην Ελλάδα, εφόσον διαλέξουμε μοντέλα με χαμηλούς ρύπους, να αγοράσουμε πολλά κυβικά χωρίς επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας. Ή όχι;
Το ότι τα νέα μέτρα ευνοούν τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού δεν είναι τυχαίο. Αυτά έχουν το μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης και η αγορά τους γεμίζει τα ταμεία του δημοσίου με ευπρόσδεκτους φόρους. Όμως αυτό το όνειρο το έχουμε ξαναδεί. Και όχι πολύ παλιά. Μερικούς μήνες πριν τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα είχαν μειωμένο τέλος ταξινόμησης κάνοντας την αγορά τους πραγματικό κελεπούρι. Και μετά ήρθε το καπέλο στη χρήση.
Τι δε μας λέει πως παρά το σημερινό υπολογισμό τέλους κυκλοφορίας, αυτό δε θα αλλάξει ξανά στο μέλλον επιβαρύνοντας εκ νέου τα «πολλά» κυβικά; Εσείς το φοβάστε αυτό; Ή πιστεύεται πως με τον εναρμονισμό με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες στον υπολογισμό θα επέλθει σταθερότητα στα τέλη κυκλοφορίας. Είναι ένα πολύ πιθανό ενδεχόμενο.
Εσείς όμως το ρισκάρετε; Θα αγοράσετε τώρα που τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά ένα δίλιτρο αυτοκίνητο; Ή θα το «αφήσετε καλύτερα» για να είστε ήσυχος; Τι λέτε;
Ποτέ άλλωστε δε μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με τόσο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Και δεν είναι μόνο ο νέος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας, αλλά η νέα τεχνολογία που πολλά αυτοκίνητα πλέον διαθέτουν ώστε να εκπέμπουν ελάχιστους για τον κυβισμό τους ρύπους.
Έτσι ένα Audi A4 με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα των 211 ίππων που θα αγοραστεί από 1/11 θα πληρώνει τέλη μόνο 231 ευρώ το χρόνο από 600 που είναι σήμερα. Μία BMW 325 από 800 ευρώ θα πληρώνει μόνο 340 ευρώ. Για το μεγάλο SUV της Chevrolet, το Captiva, τα τέλη κυκλοφορίας από 800 ευρώ θα πέσουν στα 555.
Τα SUV ειδικότερα έχουν την τιμητική τους αφού τα δίλιτρα πλέον έχουν πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Το RAV4 πέφτει από τα 600 στα 356 ευρώ, σημαντικά λιγότερα από τα 416 που θα πληρώνει πλέον το VW Tiguan παρά τα λιγότερα κυβικά του που μέχρι τώρα το ευνοούσαν σημαντικά έναντι του Toyota. Ακόμη και το Santa Fe που τα 2,7 του λίτρα είχαν μουδιάσει τους επίδοξους αγοραστές του, με τα νέα τέλη θα επιβαρύνεται όσο τα δίλιτρα μέχρι σήμερα.
Στο Qashqai επίσης, από τα 360 ευρώ που χώριζαν σε τέλη κυκλοφορίας το 2λιτρο από το 1,6, η διαφορά είναι τώρα μόλις 124. Το τέλος ταξινόμησης δεν αποτελεί πλέον σημαντικό λόγο προτίμησης του ενός έναντι του άλλου.
Φυσικά αυτά με την προϋπόθεση ότι υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του μεγαλύτερου σε κυβισμού μοντέλου. Έτσι μάλιστα, είναι ευκαιρία, και επιτέλους μπορούμε και στην Ελλάδα, εφόσον διαλέξουμε μοντέλα με χαμηλούς ρύπους, να αγοράσουμε πολλά κυβικά χωρίς επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας. Ή όχι;
Το ότι τα νέα μέτρα ευνοούν τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού δεν είναι τυχαίο. Αυτά έχουν το μεγαλύτερο τέλος ταξινόμησης και η αγορά τους γεμίζει τα ταμεία του δημοσίου με ευπρόσδεκτους φόρους. Όμως αυτό το όνειρο το έχουμε ξαναδεί. Και όχι πολύ παλιά. Μερικούς μήνες πριν τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα είχαν μειωμένο τέλος ταξινόμησης κάνοντας την αγορά τους πραγματικό κελεπούρι. Και μετά ήρθε το καπέλο στη χρήση.
Τι δε μας λέει πως παρά το σημερινό υπολογισμό τέλους κυκλοφορίας, αυτό δε θα αλλάξει ξανά στο μέλλον επιβαρύνοντας εκ νέου τα «πολλά» κυβικά; Εσείς το φοβάστε αυτό; Ή πιστεύεται πως με τον εναρμονισμό με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες στον υπολογισμό θα επέλθει σταθερότητα στα τέλη κυκλοφορίας. Είναι ένα πολύ πιθανό ενδεχόμενο.
Εσείς όμως το ρισκάρετε; Θα αγοράσετε τώρα που τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά ένα δίλιτρο αυτοκίνητο; Ή θα το «αφήσετε καλύτερα» για να είστε ήσυχος; Τι λέτε;
Απ: τέλη για το 2011
- Κώδικας:
[url=http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/2011_27.html?spref=fb]http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/2011_27.html?spref=fb[/url][url][/url]
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: τέλη για το 2011
djcbmw26 έγραψε:
- Κώδικας:
[url=http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/2011_27.html?spref=fb]http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/2011_27.html?spref=fb[/url][url][/url]
Και ηταν τοσο καλη η αρχη....
dimisgr έγραψε:
Κυβισμός Τέλη 2008 Τέλη 2011
έως 300 κ.εκ. 15 ευρώ 18 ευρώ
301-785 κ.εκ. 38 ευρώ 40 ευρώ
786-1.357 κ.εκ. 93 ευρώ 100 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ. 168 ευρώ 180 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ. 372 ευρώ 400 ευρώ
2.358 και άνω 483 ευρώ 550 ευρώ
Παλι τα σκατωσαν.... οχι πως δεν το περιμενα, αλλα....
mertz- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 271
Ηλικία : 112
Τόπος : Ουγκ....
Μοντέλο BMW : E34
Απ: τέλη για το 2011
τελικα ποσα θα πληρωσουμε????και πως παει συμφωνα με παλέοτιτα η με πρωτη αδεια????
εμενα π.χ. που ειναι 1.6 και πρωτη αδεια 2009 αλλα ετως κατασκευης 1997 τι πληρωνω??
εμενα π.χ. που ειναι 1.6 και πρωτη αδεια 2009 αλλα ετως κατασκευης 1997 τι πληρωνω??
tzimakos- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Ηλικία : 34
Τόπος : ampelokipoi-thessalonikis
Μοντέλο BMW : coupe e36
Country :
Απ: τέλη για το 2011
απ' όσα είπανε κ ανακοινώσανε όλοι όσοι έχουν άδεια μέχρι το 2010 θα έχουν τα ίδια αναλόγος τα κυβικά. Η παλαιότητα καταργήθηκε. Όσοι έχουνε άδεια από 2011 θα πληρώνουνε με βάση τους ρύπους
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Απ: τέλη για το 2011
ναι αλλα με μια αυξηση σε σχεση με το 2008...πχ το 1600 ανεξαρτητος αδειας μεχρι το 2010 θα ειναι 240ευροdimisgr έγραψε:απ' όσα είπανε κ ανακοινώσανε όλοι όσοι έχουν άδεια μέχρι το 2010 θα έχουν τα ίδια αναλόγος τα κυβικά. Η παλαιότητα καταργήθηκε. Όσοι έχουνε άδεια από 2011 θα πληρώνουνε με βάση τους ρύπους
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: τέλη για το 2011
djcbmw26 έγραψε:
- Κώδικας:
[url=http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/2011_27.html?spref=fb]http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/2011_27.html?spref=fb[/url][url][/url]
Το ιδιο το εχεις ξαναβαλει!!!!!!
Απ: τέλη για το 2011
σοβαρα??? σορρυ μου ειπαν πως ειναι κενουργια διμωσιευση κ δεν το θυμωμουν σορρυ....
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: τέλη για το 2011
ρε παιδια πιστευετε τους κλεφτες??? πιστευετε τους κλεφτες??? πιστευετε τους κλεφτες??? μας εμψυχωνουν τωρα οτι και καλα θα πληρωσουμε ''λιγα'' για τα τελη ετσι ωστε να συνεχισουμε να πληρωνουμε αδιαμαρτηρητοι τους υπολοιπους γαμοτσουχτερους φορους και οταν ερθει η ωρα θα πουν πως οι τσεπες τους εεεεεε η χωρα (με συγχωρειτε), χρειαζετε λεφτα και θα μας την ''καρφωσουν'' παλι!! (κουμαντο δεν κανει η κυβερνηση, κουμαντο κανουν τριτοι)
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Εεεε αφου εχουμε δικτατορια..εεε δημοκρατια...
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: τέλη για το 2011
εεεεε τρομοκρατια!!makinen έγραψε:Εεεε αφου εχουμε δικτατορια..εεε δημοκρατια...
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Σελίδα 1 από 4 • 1, 2, 3, 4
Παρόμοια θέματα
» Τα τέλη για τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» 10 νέα BMW έως τα τέλη του 2014
» Tέλη κυκλοφορίας του 2012
» Τέλη Κυκλοφορίας 2013
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» 10 νέα BMW έως τα τέλη του 2014
» Tέλη κυκλοφορίας του 2012
» Τέλη Κυκλοφορίας 2013
Σελίδα 1 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης