Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης.

Πήγαινε κάτω

Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης. Empty Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης.

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Σαβ Ιουλ 10, 2010 4:48 pm

Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης. 5seriesdekra

Μόναχο. Μέχρι τώρα, η επαλήθευση της ασφάλειας ενός αυτοκινήτου γινόταν μέσω των crash tests στα οποία όμως η δομική ακεραιότητα και τα συστήματα συγκράτησης δοκιμάζονταν σε καταστάσεις χωρίς φρενάρισμα. Μελλοντικές διαδικασίες δοκιμών θα πρέπει να προβλέπουν την επέμβαση των προληπτικών συστημάτων ασφαλείας. Συγκεκριμένα, σε πρόσφατη παγκόσμια πρεμιέρα, η BMW 530d πέρασε με επιτυχία ένα crash test που περιλάμβανε παρέμβαση πέδησης στις εγκαταστάσεις της Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein (DEKRA) στο Neumünster, κοντά στο Αμβούργο.

Όλοι οι οδηγοί έχουν ζήσει μία παρόμοια εμπειρία: ξαφνικά, μετά από μία στροφή σε κάποιον αυτοκινητόδρομο, υπάρχει πιθανότητα να έρθουν αντιμέτωποι με το πίσω τμήμα ενός αυτοκινήτου ή εάν ο οδηγός είναι αφηρημένος ή η ορατότητα περιορισμένη, τότε δεν μπορεί να αποφευχθεί μία οπίσθια σύγκρουση. Το επιτυχημένο μοντέλο της BMW στην ανώτερη μεσαία κατηγορία, που πρόσφατα κυκλοφόρησε στην αγορά, και σε συνδυασμό με Active Cruise Control, διαθέτει ένα προαιρετικό σύστημα προειδοποίησης για οπίσθια σύγκρουση με ενσωματωμένη λειτουργία πέδησης και σχέδιο προειδοποίησης δύο σταδίων.

Σε περίπτωση πιθανής σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα, ο οδηγός αρχικά λαμβάνει μία προκαταρκτική προειδοποίηση μέσω φωτιζόμενου κόκκινου συμβόλου στο ταμπλό και στη Head-up Display. Ταυτόχρονα, το σύστημα πέδησης ‘προφορτίζεται' και το ελάχιστο επίπεδο ενεργοποίησης της υδραυλικής υποβοήθησης πέδησης μειώνεται. Αυτό διασφαλίζει ότι σε μία επείγουσα ανάγκη, όταν ο οδηγός πατά φρένο, η πίεση πέδησης αναπτύσσεται ταχύτερα, κάτι που μειώνει σημαντικά την απόσταση ακινητοποίησης.

Αν η πιθανότητα μίας επικείμενης σύγκρουσης είναι μεγάλη, τότε ξεκινά το δεύτερο στάδιο προειδοποίησης. Σε καταστάσεις που απαιτούν ταχεία παρέμβαση από τον οδηγό, το σύστημα ενεργοποιεί ένα ακουστικό σήμα επιπλέον της οπτικής προειδοποίησης. Αν ο οδηγός εξακολουθεί να μην αντιδρά πατώντας το φρένο, τότε ενεργοποιείται μία διαδικασία καθυστέρησης συγκεκριμένου χρόνου: Το αυτοκίνητο φρενάρει για 1,2 δευτερόλεπτα με μειωμένη επιβράδυνση, επομένως η ταχύτητα έχει ήδη μειωθεί πριν ο οδηγός χρησιμοποιήσει τα προφορτισμένα φρένα. Στην περίπτωση αυτή, μία λειτουργία αυτόματης ενεργοποίησης φρένων έκτακτης ανάγκης μειώνει σημαντικά την ταχύτητα της σύγκρουσης.

Με βάση ένα συμβατικό EuroNCAP test με το αυτοκίνητο να πλησιάζει πλαγιομετωπικά σε εμπόδιο με ταχύτητα 64 km/h - μία λεγόμενη πλαγιομετωπική σύγκρουση - το όχημα που χρησιμοποιήθηκε στη δοκιμή DEKRA με προηγμένη παρέμβαση πέδησης επιτάχυνε αρχικά στα 64 km/h. Ωστόσο, λίγο πριν τη σύγκρουση και με τη συμβολή του συστήματος, η BMW 530d φρενάρισε δυνατά και προσέκρουσε πλαγιομετωπικά στο εμπόδιο με μειωμένη ταχύτητα μόλις 40 km/h. Λόγω πλήρους εφαρμογής των φρένων λίγο πριν τη σύγκρουση και της βύθισης του εμπρός τμήματος του αυτοκινήτου, το όχημα αλλάζει θέση, κυρίως όταν ο εμπρός προφυλακτήρας χτυπήσει στο εμπόδιο. Το όχημα συγκρούεται με το εμπόδιο σε ελαφρώς χαμηλότερη θέση από όσο στην περίπτωση μιας σύγκρουσης χωρίς φρενάρισμα.

Οι προηγούμενες εγκαταστάσεις δοκιμών δεν επέτρεπαν επαλήθευση της δράσης των προληπτικών συστημάτων προστασίας επιβατών σε crash tests. Η δοκιμή της BMW σε συνεργασία με τη DEKRA είναι το πρώτο βήμα στη δοκιμή μελλοντικών σεναρίων προ-σύγκρουσης, καθώς προσεχώς θα υπάρξουν καινοτομίες στην ενεργητική ασφάλεια σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα, με την BMW να ανοίγει και πάλι το δρόμο.

ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης. Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης