Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Test Drive: Audi TT Roadster 2010

Πήγαινε κάτω

Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Empty Test Drive: Audi TT Roadster 2010

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Τετ Ιουν 09, 2010 12:53 am

Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Audittroadster20101e127
Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Audittroadster201039e12
Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Audittroadster201016e12
Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Audittroadster20106e127
Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Audittroadster201069e12Ήρθε ο καιρός να κάνουμε και εμείς την πρώτη μας παρουσίαση. Είχαμε στα χέρια μας λοιπόν το Audi TT Roadster 2010, οποίο το δοκιμάσαμε ενδελεχώς για δύο ολόκληρες ημέρες. Ας ξεκινήσουμε όμως από τις τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου που είχαμε στα χέρια μας…

Η Audi μας παραχώρησε το Audi TT Roadster 2010 με τον 4-βάλβιδο 2.0 λίτρων TFSI απόδοσης 200 ίππων με 28 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 1.800 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 6.7 δευτερόλεπτα μιας και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής είχε το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς αφού απουσίαζε το σύστημα τετρακίνησης Quattro της Audi και η τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 237 χλμ/ώρα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο είναι άμεσο στις αλλαγές ενώ το σύστημα διεύθυνσης υπακούει σε κάθε μοίρα του τιμονιού.

Τα επίσημα νούμερα που δίνει η Audi για την κατανάλωση του 2.0 λιτρου TFSI είναι 7.8 λίτρα/100 χλμ αλλά εμείς κατά την διάρκεια των δοκιμών είδαμε σε χαλαρή οδήγηση από 7.0 – 8.5 (120 – 140 χλμ/ώρα) και όταν αποφασίζαμε να πατήσουμε λίγο περισσότερο το πετάλ του γκαζιού τότε η κατανάλωση του εκτοξευόταν σε τιμές που κάνουν τους πρατηριούχους να σε κοιτάνε με καλό μάτι.

Ο ήχος που παράγεται από την εξάτμιση είναι όσο μπάσος και διακριτικός θα ήθελα ώστε όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα να μην σε ενοχλεί ενώ όταν θέλεις να βγάλεις τα 200 άλογα βόλτα, τότε αποκτά μια μπάσα χροιά που γεμίζει ευχάριστα τα αυτιά σου. Οι ζάντες του μοντέλου ήταν αλουμινίου 17″ με ελαστικά 245/55.

Το αυτοκίνητο πατάει και στρίβει πολύ καλά στο δρόμο με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να κάνει θαύματα. Οι άνθρωποι της Audi δημιούργησαν ένα άριστο roadster το οποίο σίγουρα δεν θα αφήσει αδιάφορο κανέναν μιας και δεν κουράζει μέσα στην πόλη και προσδίδει άριστο κράτημα στις γρήγορες καμπές. Σημαντικό ρόλο παίζει η ανάρτηση Audi magnetic ride η οποία προσαρμόζει την απόσβεση στην τρέχουσα οδηγική κατάσταση σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Δίνει επίσης στον οδηγό την επιλογή των βασικών ρυθμίσεων για πιο άνετη ή πιο sport οδήγηση. Στο λάδι, το οποίο χρησιμοποιείται για να γεμίσει τα αμορτισέρ, υπάρχουν μικρά μεταλλικά σωματίδια. Όταν ένα μαγνητικό πεδίο εφαρμοστεί, τα μεταλλικά σωματίδια ευθυγραμμίζονται προς την κατεύθυνση του αμορτισέρ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η απόσβεση του αμορτισέρ να γίνεται πιο σφιχτή ανάλογα με τη δύναμη του μαγνητικού πεδίου. Έτσι καθίσταται εφικτή η αύξηση ή μείωση της σκληρότητας των αμορτισέρ σε κλάσματα δευτερολέπτου. Η βέλτιστη δύναμη απόσβεσης για κάθε οδηγική κατάσταση υπολογίζεται από μία μονάδα ελέγχου.

Επίσης σημαντικό ρόλο στην άριστη οδηγική συμπεριφορά παίζει και το περιβόητο σασί Audi Space Frame, το οποίο είναι ένα υψηλής αντοχής ελαφρύ πλαίσιο από αλουμίνιο, του οποίου τα πάνελ είναι ενσωματωμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχουν σε υψηλές πιέσεις βάρους. Σε συνδυασμό με αυτά τα υψηλής αντοχής πάνελ αλουμινίου, το αλουμινένιο αμάξωμα ξεχωρίζει για την υψηλή ακαμψία του, η οποία επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα προστασίας σε περίπτωση πρόσκρουσης, καθώς και για το σημαντικά χαμηλότερο βάρος του.

Τα οφέλη του αλουμινίου στο Audi Space Frame δεν αντικατοπτρίζονται μόνο στο χαμηλό βάρος και στην υψηλή ακαμψία του αμαξώματος, αλλά και στο επίπεδο ελευθερίας σχεδιασμού των μερών απορρόφησης ενέργειας και στην πολυπλοκότητα των προφίλ, η οποία είναι ανέφικτη με τα ατσάλινα πάνελ.

Κινούμενο σε χαλαρούς ρυθμούς και με κλειστή την μαλακή υφασμάτινη οροφή δεν μπαίνει στο εσωτερικό της καμπίνας οποιοσδήποτε θόρυβος από το περιβάλλον. Όταν όμως οι ταχύτητες ανεβαίνουν ένας μικρός θόρυβος κάνει την εμφάνιση του αλλά σίγουρα δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις ενοχλητικό. Ανοίγοντας την οροφή νιώθεις τον ήλιο και τον αέρα να σε χτυπούν και να σου θυμίζουν ότι το καλοκαίρι είναι εδώ. Φυσικά ο αέρας κάνει την εμφάνιση του ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες αλλά ποιος τον υπολογίζει όταν είσαι μέσα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο;

Για το εσωτερικό του τι να γράψω; Άριστο, καλαίσθητο, ποιοτικό, χλιδάτο, εργονομικό όπως εξάλλου χαρακτηρίζονται όλα τα εσωτερικά της Audi. Αναμφίβολα αυτά που κλέβουν την παράσταση είναι τα δύο bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara καθώς και το τριάκτινο σπορ κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι και τα αλουμινένια διακοσμητικά που δίνουν την απαραίτητη σπορ νότα.

Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες για το Audi ΤΤ αλλά από κάποιο σημείο και μετά καταλαβαίνω ότι είναι κουραστικό. Η τιμή του μετά την αύξηση του ΦΠΑ και του ειδικού φόρου πολυτελείας ξεκινά από τις €54.800, που σίγουρα δεν την χαρακτηρίζεις ευκαιρία αλλά τα αξίζει με το παραπάνω αφού με το που κάθεσαι στο δερμάτινο bucket του νιώθεις ότι μπαίνεις σε έναν άλλο μαγικό κόσμο.



Δημοσιεύθηκε από autoblogger
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Test Drive: Audi TT Roadster 2010 Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης