Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό
Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό
19 Μάι 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Από τον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η καταβολή διοδίων στην Εγνατία οδό με κόστος €2.8 (€0.03/χλμ). Ο πρώτος σταθμός που θα τεθεί σε λειτουργία είναι αυτός των Μαλγάρων ο οποίος αναβαθμίζεται, ενώ τον Αύγουστο θα τεθεί σε λειτουργία και ο σταθμός στον Πολύμυλο. Σύμφωνα με τον Δημήτρη Ρέππα, υπουργό Υποδομών, στο υπόλοιπο κομμάτι της Εγνατίας από το 2011 θα τεθεί σε λειτουργία το σύστημα της βινιέτας στο οποίο ο καθένας μέσω κινητού τηλεφώνου ή Internet ή από σταθερά σημεία πώλησης θα μπορεί να προμηθεύεται το απαραίτητο «εισητήριο» το οποίο θα επικυρώνεται από κάμερες που θα καταγράφουν τον αριθμό πινακίδας των αυτοκινήτων.
Τέλος ανακοινώθηκε ότι το 2013 όλα τα διόδια θα γίνουν ηλεκτρονικά με τον παραπάνω τρόπο λειτουργίας. Οι παραβάτες θα ελέγχονται από ειδικούς δορυφορικούς καταγραφείς που θα εντοπίζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων.
19 Μάι 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Από τον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η καταβολή διοδίων στην Εγνατία οδό με κόστος €2.8 (€0.03/χλμ). Ο πρώτος σταθμός που θα τεθεί σε λειτουργία είναι αυτός των Μαλγάρων ο οποίος αναβαθμίζεται, ενώ τον Αύγουστο θα τεθεί σε λειτουργία και ο σταθμός στον Πολύμυλο. Σύμφωνα με τον Δημήτρη Ρέππα, υπουργό Υποδομών, στο υπόλοιπο κομμάτι της Εγνατίας από το 2011 θα τεθεί σε λειτουργία το σύστημα της βινιέτας στο οποίο ο καθένας μέσω κινητού τηλεφώνου ή Internet ή από σταθερά σημεία πώλησης θα μπορεί να προμηθεύεται το απαραίτητο «εισητήριο» το οποίο θα επικυρώνεται από κάμερες που θα καταγράφουν τον αριθμό πινακίδας των αυτοκινήτων.
Τέλος ανακοινώθηκε ότι το 2013 όλα τα διόδια θα γίνουν ηλεκτρονικά με τον παραπάνω τρόπο λειτουργίας. Οι παραβάτες θα ελέγχονται από ειδικούς δορυφορικούς καταγραφείς που θα εντοπίζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό
Πως θα λειτουργεί η χρονοχρέωση των διοδίων στην Εγνατία Οδό
21 Μάι 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
«Στις αρχές του 2013, οπότε θα είναι έτοιμο το ενιαίο διαλειτουργικό σύστημα διοδίων που θα εφαρμόζεται στους πέντε υπό κατασκευή σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους (“Δρόμοι Ανάπτυξης”) και στους υπόλοιπους νέους οδικούς άξονες της Ελλάδας, θα τεθεί σε εφαρμογή το ευρωπαϊκό «e-pass». Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό σύστημα καταβολής διοδίων, αντίστοιχο αυτού που εφαρμόζεται από το 2002 στην Αττική Οδό (e-pass), το οποίο θα είναι ενιαίο για το σύνολο όχι μόνο των ελληνικών αλλά και των ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων….
Βάσει της κοινοτικής οδηγίας 2004/52, το διαλειτουργικό σύστημα θα πρέπει να τεθεί σε ισχύ για τα φορτηγά οχήματα από τον Οκτώβρη του 2012 και για τα επιβατικά οχήματα από τον Οκτώβριο του 2014. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο όμως, η εφαρμογή του βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρά τεχνικά εμπόδια, όπως το είδος της τεχνολογίας που θα υιοθετηθεί από τα διαφορετικά κράτη – μέλη. Με άλλα λόγια, θα αργήσει ακόμη η εποχή, όπου ο κάτοχος Ι.Χ. με τον ίδιο ηλεκτρονικό πομποδέκτη θα μπορεί ταξιδεύει από την Αθήνα με προορισμό κάποια άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.
Το σκεπτικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης πάντως, πίσω από την απόφαση για εφαρμογή του εν λόγω συστήματος σχετίζεται με την συρρίκνωση του κυκλοφοριακού όγκου, την σημαντική μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την ύπαρξη σημαντικών οικονομικών οφελών για τα κράτη-μέλη.Για παράδειγμα, στην Γερμανία, όπου εφαρμόζεται ένα προηγμένο δορυφορικό σύστημα διοδίων, μελέτες δείχνουν ότι το λειτουργικό κόστος του συγκεκριμένου συστήματος υποχωρεί διαρκώς και σήμερα αντιπροσωπεύει περίπου το 12% των συνολικών εσόδων από διόδια. Αλλά και στην Ελλάδα η δημιουργία ηλεκτρονικών διοδίων στην Εγνατία Οδό θα απαλλάξει το δημόσιο από την κοστοβόρα διαδικασία της κατασκευής σταθμών διοδίων.
Πώς θα ελέγχονται οι παραβάτες;
Βέβαια σπαζοκεφαλιά παραμένει ο τρόπος με τον οποίο θα ελέγχονται οι «τσαμπατζήδες», όσοι δηλαδή λόγω και της μη ύπαρξης φυσικών εμποδίων (μπαρών) ενθαρρύνονται για να αποφύγουν την καταβολή διοδίων. Μάλιστα, ακόμη και στην Ε.Ε. δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο με ποιόν τρόπο τιμωρείται π.χ. ένας αλλοδαπός οδηγός που εισέρχεται στον ελληνικό αυτοκινητόδρομο χωρίς να πληρώσει ηλεκτρονικό διόδιο και εγκαταλείπει την χώρα.
Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, στελέχη του υπουργείου Υποδομών ανέφεραν ότι η μη πληρωμή διοδίου θα θεωρείται στο μέλλον με νομοθετική ρύθμιση φορολογικό παράπτωμα, επειδή ο παραβάτης δεν πληρώνει ΦΠΑ. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν νομικοί στην γνωστή οικονομική σελίδα Capital.gr, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο.Όπως αναφέρουν, δεδομένου ότι η συντριπτική σχεδόν πλειονότητα των αυτοκινητοδρόμων έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτες, η μη πληρωμή διοδίων θα μπορούσε να επισύρει μόνον διοικητικές κυρώσεις. Κάνουν λόγο για νομική σοφιστεία, η οποία θα μπορούσε να παρομοιασθεί με την κλοπή από το περίπτερο μίας εφημερίδας, για την οποία ο κλέφτης πέραν των ποινικών κυρώσεων βρίσκεται αντιμέτωπος και με φορολογικές παραβάσεις, αφού επιχείρησε να μην πληρώσει ΦΠΑ! «
[via: epirusgate]
21 Μάι 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
«Στις αρχές του 2013, οπότε θα είναι έτοιμο το ενιαίο διαλειτουργικό σύστημα διοδίων που θα εφαρμόζεται στους πέντε υπό κατασκευή σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους (“Δρόμοι Ανάπτυξης”) και στους υπόλοιπους νέους οδικούς άξονες της Ελλάδας, θα τεθεί σε εφαρμογή το ευρωπαϊκό «e-pass». Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό σύστημα καταβολής διοδίων, αντίστοιχο αυτού που εφαρμόζεται από το 2002 στην Αττική Οδό (e-pass), το οποίο θα είναι ενιαίο για το σύνολο όχι μόνο των ελληνικών αλλά και των ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων….
Βάσει της κοινοτικής οδηγίας 2004/52, το διαλειτουργικό σύστημα θα πρέπει να τεθεί σε ισχύ για τα φορτηγά οχήματα από τον Οκτώβρη του 2012 και για τα επιβατικά οχήματα από τον Οκτώβριο του 2014. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο όμως, η εφαρμογή του βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρά τεχνικά εμπόδια, όπως το είδος της τεχνολογίας που θα υιοθετηθεί από τα διαφορετικά κράτη – μέλη. Με άλλα λόγια, θα αργήσει ακόμη η εποχή, όπου ο κάτοχος Ι.Χ. με τον ίδιο ηλεκτρονικό πομποδέκτη θα μπορεί ταξιδεύει από την Αθήνα με προορισμό κάποια άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.
Το σκεπτικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης πάντως, πίσω από την απόφαση για εφαρμογή του εν λόγω συστήματος σχετίζεται με την συρρίκνωση του κυκλοφοριακού όγκου, την σημαντική μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την ύπαρξη σημαντικών οικονομικών οφελών για τα κράτη-μέλη.Για παράδειγμα, στην Γερμανία, όπου εφαρμόζεται ένα προηγμένο δορυφορικό σύστημα διοδίων, μελέτες δείχνουν ότι το λειτουργικό κόστος του συγκεκριμένου συστήματος υποχωρεί διαρκώς και σήμερα αντιπροσωπεύει περίπου το 12% των συνολικών εσόδων από διόδια. Αλλά και στην Ελλάδα η δημιουργία ηλεκτρονικών διοδίων στην Εγνατία Οδό θα απαλλάξει το δημόσιο από την κοστοβόρα διαδικασία της κατασκευής σταθμών διοδίων.
Πώς θα ελέγχονται οι παραβάτες;
Βέβαια σπαζοκεφαλιά παραμένει ο τρόπος με τον οποίο θα ελέγχονται οι «τσαμπατζήδες», όσοι δηλαδή λόγω και της μη ύπαρξης φυσικών εμποδίων (μπαρών) ενθαρρύνονται για να αποφύγουν την καταβολή διοδίων. Μάλιστα, ακόμη και στην Ε.Ε. δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο με ποιόν τρόπο τιμωρείται π.χ. ένας αλλοδαπός οδηγός που εισέρχεται στον ελληνικό αυτοκινητόδρομο χωρίς να πληρώσει ηλεκτρονικό διόδιο και εγκαταλείπει την χώρα.
Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, στελέχη του υπουργείου Υποδομών ανέφεραν ότι η μη πληρωμή διοδίου θα θεωρείται στο μέλλον με νομοθετική ρύθμιση φορολογικό παράπτωμα, επειδή ο παραβάτης δεν πληρώνει ΦΠΑ. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν νομικοί στην γνωστή οικονομική σελίδα Capital.gr, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο.Όπως αναφέρουν, δεδομένου ότι η συντριπτική σχεδόν πλειονότητα των αυτοκινητοδρόμων έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτες, η μη πληρωμή διοδίων θα μπορούσε να επισύρει μόνον διοικητικές κυρώσεις. Κάνουν λόγο για νομική σοφιστεία, η οποία θα μπορούσε να παρομοιασθεί με την κλοπή από το περίπτερο μίας εφημερίδας, για την οποία ο κλέφτης πέραν των ποινικών κυρώσεων βρίσκεται αντιμέτωπος και με φορολογικές παραβάσεις, αφού επιχείρησε να μην πληρώσει ΦΠΑ! «
[via: epirusgate]
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό
Ας μαζευτούμε τα club όλα και όχι μόνο και ας πάροουμε από κανα φτυάρι και κανα τσαπί και να αρχίζουμε να σκάβουμε κανα μονοπάτι -παράκαμψη γιατί ετσι πως πάμε αυτοί είναι ικανοί να βάλουνε και διόδια και στις εισόδους των σπιτιών μας
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Απ: Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό
xaxaxa καλο μου αρεσει αυτη η ιδεα...οντως μεχρι το σπιτι μας θα φτασουν οι φουτσιδες
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Παρόμοια θέματα
» Ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία από το 2013
» ΣΕΑΑ: Δραματική πτώση της αγοράς αυτοκινήτου κατά το περασμένο Ιούλιο (-64,3%)
» Τον Ιούλιο το νέο Mitsubishi ASX στην Ελλάδα
» Επιτέλους: Βενζινάδικο στην Εγνατία οδό!
» €2.8 τα διόδια στην Αττική οδό από 1η Ιουλίου
» ΣΕΑΑ: Δραματική πτώση της αγοράς αυτοκινήτου κατά το περασμένο Ιούλιο (-64,3%)
» Τον Ιούλιο το νέο Mitsubishi ASX στην Ελλάδα
» Επιτέλους: Βενζινάδικο στην Εγνατία οδό!
» €2.8 τα διόδια στην Αττική οδό από 1η Ιουλίου
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης